OblivionModL10NWiki
[
トップ
] [
編集
|
差分
|
バックアップ
(
+
) |
添付
|
リロード
] [
新規
|
一覧
|
検索
|
最終更新
(
+
) |
ヘルプ
|
ログイン
]
L10N/Chapter_2_The_Society_Of_The_Atronach/1.0/Dialogue/aaaSOTAQuest00GuardTopic
の編集
Note/L10N/Chapter_2_The_Society_Of_The_Atronach/1.0/Dialogue/aaaSOTAQuest00GuardTopic
?
Top
/
L10N
/
Chapter_2_The_Society_Of_The_Atronach
/
1.0
/
Dialogue
/
aaaSOTAQuest00GuardTopic
FormID: 0101A15D aaaSOTAQuest00GuardTopic GREETING 0 Well well well, who do we have here? A newcomer? __これは、これは、これは。どちら様かな?この街の人間じゃないな? FormID: 0101A15D aaaSOTAQuest00GuardTopic GREETING 1 Look, we don't need your law-breaking kind around here... __わかるか、君のような法を犯す類の人間はこの街では必要とされていないんだよ… FormID: 0101A15D aaaSOTAQuest00GuardTopic GREETING 2 I think it's about time you left... __さあ、そろそろ街から退去してもらおうか… FormID: 0101A15F aaaSOTAQuest00GuardTopic aaaSOTAQuest00Topic01 0 Smart choice; come back when you've paid your debt to society... __賢明な選択だ。この街に対して負った罰金を支払うまで、戻るんじゃないぞ… FormID: 0101A161 aaaSOTAQuest00GuardTopic aaaSOTAQuest00Topic02 0 Heh, have it your way... __ほうっ、好きにしろ… FormID: 0101A161 aaaSOTAQuest00GuardTopic aaaSOTAQuest00Topic02 1 Hey boys; looks like we've got a fighter on our hands... __皆聞いたか、どうやら我々と一戦交えたい者がいるらしいぞ…
FormID: 0101A15D aaaSOTAQuest00GuardTopic GREETING 0 Well well well, who do we have here? A newcomer? __これは、これは、これは。どちら様かな?この街の人間じゃないな? FormID: 0101A15D aaaSOTAQuest00GuardTopic GREETING 1 Look, we don't need your law-breaking kind around here... __わかるか、君のような法を犯す類の人間はこの街では必要とされていないんだよ… FormID: 0101A15D aaaSOTAQuest00GuardTopic GREETING 2 I think it's about time you left... __さあ、そろそろ街から退去してもらおうか… FormID: 0101A15F aaaSOTAQuest00GuardTopic aaaSOTAQuest00Topic01 0 Smart choice; come back when you've paid your debt to society... __賢明な選択だ。この街に対して負った罰金を支払うまで、戻るんじゃないぞ… FormID: 0101A161 aaaSOTAQuest00GuardTopic aaaSOTAQuest00Topic02 0 Heh, have it your way... __ほうっ、好きにしろ… FormID: 0101A161 aaaSOTAQuest00GuardTopic aaaSOTAQuest00Topic02 1 Hey boys; looks like we've got a fighter on our hands... __皆聞いたか、どうやら我々と一戦交えたい者がいるらしいぞ…
テキスト整形のルールを表示する
▲
■
▼